6 juli 2010

Tisdag den 6 Juni 2010

Lugn dag, det regnade när jag vaknade första gången och det var härligt att ligga och lyssna på droppandet på markisen. Tyvärr blev det inga stora mängder och det är synd för det är så torrt ute :/. Sov vidare till halv tio och sedan frukost med S, grabbarna sov ännu längre :( inte bra att de vänder på dygnet men vad gör man. Dagen har gått utan problem, han med en promenad med grannen och självklart kom det en liten skur då ; men det är ju bara vatten så jag torkade ;)han med och styrka med och dansa ett varv med dammsugaren, så nu lurar jag mig själv med att det är städat här hemma. Att städa är överreklamerat man överlever faktiskt med lite damm i hörnen.
Åt lite sedan plockade jag upp grannen och vi begav oss in till Kalmar och Larmtorget.
P4 sände live och vi fick lyssna på tre talanger som skulle in på någon topp eller nåt sånt ;) Killen vann och det var bästa sången med. Sedan kom det ett kanon bra band som jag inte hann uppfatta namnet på tyvärr :/ Sedan kom hon tjejen som vi väntat på Sara Löfgren. Hon är suveränt duktig och det märktes att hon älskade att stå på scenen. Hon började lugnt för att sedan röja loss ordentligt, hon kan verkligen sjunga och helst de rockiga låtarna :D jag bara älskar det. Hade syrrans kamera och det var skit kul tog säkert flera hundra kort men hälften lär vara skit för inte var det lätt inte ;) men man lär så länge man lever eller hur. Så fort jag kan ska jag ta mig ut till Lövö och fixa bilderna sedan lägger jag ut dem här :)



Nu ska jag ta en kvällsmacka med dottern sedan krypa i säng, trött efter gårdagens härj.

Kraizar :D

Inga kommentarer: