23 juli 2010

Fredag de 23 juli 2010

fredag denna dag har jag längtat efter hela veckan. Trött är jag eftersom jag vaknade redan kl 05.00 och gav mig strax efter i väg och jobbade med ett glatt gäng barn :) Idag tyckte de allt att det var konstigt att de inte fick gå ut när de ville och tillslut gav vi med oss, lite regn har då ingen dött av. vad de lekte, härligt att se och idag har vi då sparat lite av Mönsterås vatten.

hem och faktiskt var maken och son klara för att bege oss in till Ikea, fick mina rullgardiner och sedan blev det Ming, lika gott som vanligt och lika tok mätt, fattar inte varför man äter för tre varje gång ;) bästa med det är att man inte behöver äta mer idag eller i morgon känns det som. nu blir det en sväng till Spelcaféet och sedan kväller, mysbyxa på och bara mys vid tv :) Ha det bra gott folk och njut av regnet det gör jag :D

Inga kommentarer: