19 juli 2010

19 Juli 2010

Så här dags för 20 år sedan var jag nybliven mamma :)Kan väl inte påstå att jag var speciellt intresserad av min lille men efter ett par timmars sömn så fattade jag att jag fått något av det underbaraste som finns på denna jord, ETT BARN skapat av kärlek. i dag kan jag inte förstå vart tiden har tagit vägen? det har gått så otroligt fort och det har varit både jobbigt och underbart. Man växer in som förälder tror jag eller så var jag proffs från början ;) jag älskar min dotter så otroligt mycket och jag blir tårögd varje dag som jag ser henne, hennes utveckling från barn till kvinna, hennes mål med sitt liv och hennes drömmar. jag vet att det varit jobbigt men som det ser ut just nu kommer hon kliva på framtidens tåg och bege sig ut i världen för att finna det hon söker ( inte ut och resa, blev lite konstigt där tror jag allt , fnissar lite)hon har så många planer och drömmar och jag önskar henne dem alla och all lycka som finns för det förtjänar hon om någon. Jag hoppas hon är nöjd med sin dag som blev lite annorlunda än det var tänkt men vad gör det om hundra år, hon är nöjd och det är huvudsaken. Det bästa för henne idag tro jag dock var besöket på systembolaget ;) det har hon VERKLIGEN sett fram emot ;) Nu ska vi fika lite och bara mysa önskar dock att maken fått vara med men jobb går ju alltid före tyvärr.

ha en bra kväll och många kramizar till er alla :)

Inga kommentarer: