12 april 2011

Tisdag bl.a.

Tisdag och en grå mulig dag, men den har varit bra och jag har inget att klaga på.Ikväll skulle jag på möte men orken räcker inte till, sitter med matten och den är viktigare just nu men fattar inte ett skit. Ganska så deprimerande önskar verkligen att jag gjorde det men nej, bara att inse sanningen... jag kommer köra igen :/ Jag blir nog aldrig färdig med denna utbildningen och det ska hänga på matte för de barn i skolåldern. Nog om det deppiga har ett sju helsike sötsug ikväll, är skit jobbigt. Var hur länge sedan som helst det kom och gjorde sig påmint så nu har jag syndat med flera godisbitar, inte bra :( Men jag har levt på kyckling och grönsaker idag så det skadar nog inte. Sitter här och funderar på att ta en promenad mellan talen men inser att jag hamnade vid datorn istället. Det är väldigt lätt att hitta andra saker att göra när man ska plugga, undrar lite var min beslutsamhet försvann? den som har drivit mig framåt under 4 år. Kan ju hoppas att den återkommer men tvivlar starkt. Glad att jag inte är ensam ikväll för det är lite depp och jag saknar min älskling, saknar hans röst, hans närhet men snart kommer han :) Längtar massor....
Ikväll är det Navy Cis på tv3 kl 20.00 undrar vad det handlar om ikväll...

Amerikansk kriminaldramaserie från 2010. Enheten efterforskar en befälhavares dödsfall ombord på ett av flottans fartyg. Samtidigt måste de genomgå psykologiska tester.

Säsong: 8 Avsnitt: 14 / 24 Produktionssår: 2009


  Glömde visa den fina korgen jag fick som TACK i lördags :D


Fanns massor med gott i den och jag njöt hela kvällen ( ja jag åt upp allt) det är ju frukt och det får jag äta hur mycket som helst ;) Nästan...


Nu blir det mer matte sedan en dusch och tv. kramizar

Inga kommentarer: