3 april 2011

Som vanligt...

Söndag och jag mår väl som man förtjänar, inte bakis men förkyldis ;) Huvudet är fyllt av grönt äckligt .... och jag har ett tryck över bihålorna som heter duga men min vän Panodil har lovat att hjälpa till och så lite spray i näsan så går det nog denna dag med. Sov länge och det behövdes för natten har väl inte varit så kanon. Frukosten avklarad och nu tänkte jag sparka igång en maskin tvätt och sedan även mannen så vi kan börja el fortsätta med att lista taket i köket, varje liten sak som sker är ju ett steg framåt.I går kväll var vi på Bio och såg I am number four, den var riktigt bra. Action, härligt ögon godis, handling som faktiskt verkade vettig, läskiga bovar ;) bomber och eld sken ja jag klagar inte och förhoppningsvis kommer det en till, annars är slutet väldigt konstigt. Vill man bli underhållen så kan jag varmt rekommendera denna film.

Även om grabben är lika gammal som min dotter så är han riktigt söt att titta på ;) Hemfärden var väl inte riktigt lika kul, att resan från Kalmar kan ta en sådan lång tid, ville hem till mitt nässpray för värken gjorde mig både illamående och gråtfärdig. Inte blev det nåt möte med syrran heller hon hörde hur jag lät så vi sköt på det till påsk, besviken hade så gärna velat träffa dem men vad gör man, rår ju inte för att man är sjuk. Nej nu ska jag försöka göra något medans jag är orkar, kramizar :D

Inga kommentarer: