22 april 2011

Långfredan, Jönköping och A6 ;)

Långfredag, inte är den väl längre än en vanlig fredag ? Ja jag har då inte märkt av det för dagen har gått i 120. Vaknade tidigt runt halv 7 ( förtidigt) klockan ringde då. Upp och fixade till oss, en riktigt bra frukost och sedan vid 9 tiden satte vi oss i bilen och vår resa mot Jönköping började. Det gick bra upp, lite krokiga vägar bara ( min man kör inte som andra ;) och ett lätt illamående uppstod men det försvann snabbt när vi väl var framme. Var hungrig förstås ;) blev lite mat på IKEA innan vi äntrade dörrarna till A6.En helt ny värld öppnade sig ( skämt) och dottern var i himmelriket, jag knatade efter och bar kassarna som bara blev fler och fler ( min dotter kan shoppa) Själv hittade jag ett par skor, stift till min penna, ett gult nagellack ja det var nog allt ;) Kan säga att dottern hade betydligt mera men jag har mera pengar kvar ;) Nä fick lite panik kan säga att vi var då inte ensamma där bland alla kläder, skor och andra prylar och alla skulle vara precis där jag var, man kan ju undra varför ;) Men jag är nöjd och dottern är nöjd, mannen och sonen som tillbringade dagen inne på Elmia med att kolla in läckra bilar var också nöjda. Fanns mycket att se förstod jag och nu ikväll när jag tömde kameran så fick jag ju själv se många av dessa bilar, läckert. kanske ska följa med nästa år. Nu är det kväll och jag är trött men tror faktiskt att mina fötter är tröttare, de har tjurat ända sen vi kom hem och snart tror jag att jag stoppar dem i säng ja jag tar med mig resten med, är trött.Kan ju hoppas att vädret är lika fint i morgon för då kanske det blir en promenad runt golfbanan och fota lite. ha nu en fortsatt trevlig fredagskväll/långfredag och t inte för mycket godis man mår bara dåligt jag lovar :D Kramizar

Inga kommentarer: