11 april 2011

Måndag, en ny dag, nya utmaningar och förhoppningsvis lite skratt med :D

Lite trött ikväll men det ska man vara efter en dag på jobbet, idag avslutade jag med 2½ tim utomhus och det syns i ansiktet men så underbart. Älskar det som ska komma och det som redan har kommit, blåsippor, vitsippor, fågelsång och det bästa av allt :D SOLEN. Gick hem och hann nästan hela vägen när jag kom på att jag lovat att hämta min cykel som P hade haft på morgonen och fick vända :0 visst mer motion men det kändes i benan när jag kom fram till skolan, cykla hem var med jobbigt. De musklerna hade jag inte använt på hårt länge ;) Eftersom P var på bilskolan i Kalmar så väntade vi med att äta och när han kom hem fixade vi oss lite varma mackor, riktigt smaskigt. Diskade och plockade i ordning, ska få elektrikerbesök i morgon och vill att det ska se någorlunda ut här hemma.
Min goa granne är så snäll och hjälper mig med att söka efter lägenheter till dottern ( ja S söker också själv) men det är inte lätt alltså men envis som synden är jag så det är bara att kämpa på, någon gång måste vi ju springa på en lägenhet som passar :) Fast annars kan hon ju bo hemma ;) Nej hon ska iväg det är dags hur jobbigt det än är så är det så livet ser ut och för en ängslig mamma är det bara att bita ihop och hoppas att man lärt dem rätt och fel, sedan får de själva göra sina misstag och ta lärdom av dem. Men är det någon som vet om lägenheter i Kalmar el som har en och vill hyra ut så hör gärna av er :) Nu ska jag besöka duschen och sedan titta på CSI, sen blir det nog sängen för jag är tröttare än tröttast, för mycket frisk luft idag kanske. Ha det så bra kramizar :D

Inga kommentarer: