5 april 2011

Förlåt för mina tråkiga inlägg om sjukdommar :/ men så är mitt liv just nu.....

Tisdag och inte lika bra som i går :/ Jobbig natt och släpade mig till jobbet men gav upp en timme senare, går inte med feber. orkar ju inte med mig själv så hur sjutton ska jag orka med alla godingarna då ?? Ringde läkarna och fick faktiskt en tid, kl 14.00. Hem, sjukanmälde mig och vilade. Kl 14.00 var jag hos läkaren som konstaterade att jag var väldigt nedsatt, täppt näsa och hosta. Vad han kom fram till efter att jag förklarat mina hemska månadslånga besvär var följande. Jag har troligen haft en Influensa som gick i jan och pågår fortfarande, efter det blev jag då väldigt mottaglig och kroppen hinner inte skydda sig därför är jag sjuk. Ja ja han skrev ut lite annat nässpray med cortison i och några andra tab sedan tyckte han att jag skulle fortsätta med vila, vätska, frukt, sömn och motion i lagom mängd. Jag får alltså gilla läget och bita ihop och be till högre makter, JAG VILL BLI FRISK....
Gick till Apoteket i ren ilska över min sjuka kropp, väl hemma gick luften ur mig och jag har tagit det lugnt. lagat mat och ska diska lite senare, sen blir det Navy Cis vid 20.00 kanal 3, sen får väl sjuklingen gå och lägga sig. Jag är hemma i morgon med, läkaren tyckte jag skulle sjukanmäla mig i 1-2 veckor men vem fasen har råd med det??? inte jag i allafall.

Nettan: Jag kan inte berätta än men jag ska :)

Inga kommentarer: