1 april 2011

Bra el dåliga vibbar ....

Ibland blir man trött på allt, allt man gör känns meningslöst och tråkigt. jag har haft ett par sådana dagar och till råga på det så blev jag dunderförkyld igen :/ Just nu finns det mer negativa saker i mitt liv än positiva och det tar på krafterna. Försöker hålla en glad profil utåt men hemma vill jag bara vara, slappa och slippa tänka men det går ju inte. Livet är aldrig lätt men man får göra sitt bästa för att få det att fungera, ibland är det bra och ibland mindre bra. Just idag försöker jag hitta något som jag kan glädjas åt och troligtvis är det godisskålen ;)
Veckan har varit bra på alla sätt och vis, trött och hängig men det börjar jag bli van vid ( jäkla dagisdemon bacill) Hemma ser det ut som tredje världskriget men det skiter jag också i, städa kan man alltid göra en annan dag. I går hade vi besök av Folksam och det var positiva vibbar, tänk att man kunde göra bra val redan 1993. Idag kom också ett brev som talade om att jag får tillbaks lite pengar till sommaren och det var bra, kanske man kan vara ledig lite längre än man tänkte från början.Nu är det fredag och jag tänker ta vara på denna helg, läsa in matten, hjälpa sonen med läxor, förhoppningsvis fortsätta med köks taket sen lär det nog vara söndagskväll och det är dags på att ställe in sig på en ny vecka :) ha det gott  Kramizar :D






Inga kommentarer: