4 april 2011

Solen gör mig glad :D

Måndagar är skit i mina ögon, man är trött efter helgen, maken åker och sängen är så skön ;) Idag dock sken solen och det gjorde mig glad, haft en bra dag på jobbet även fast min röst tagit semester, kan ju hoppas den återkommer inom det snaraste. Hem och tog en paus från livet på altanen i solen :D Älskar dig sol :D Men sen var det bara att bita i det sura äpplet och bege sig in till Kalmar och den dära matten :/ Trött när jag kom in och inte blev vi insläppta heller förrän 10 över, första 30 min fattade jag inget men sedan tror jag faktiskt att jag hängde med ;) Någon hjärncell var aktiv så där på eftermiddagen. Till Underbara Maxi... handlade alldeles för mycket, undrar lite förvånat hur allt hamnade i min korg då ??? ;) Det är det sämsta med stora affärer det finns alldeles för mycket att köpa. Hem och kl var i rimlig tid. När jag kom hem fanns det nykokta ägg så vi smaskade det till middag jag och barnen. Fick ett trevligt samtal i går och ett även idag, jag har fått en utmaning som heter duga, hoppas bara nu att jag rer ut den med :) Nu är det kväller och jag är trött, blir Cis Miami på 8 sen sängen, nu dag i morgon som innebär nya utmaningar :) ha en trevlig kväll kramizar :D

2 kommentarer:

Nettan sa...

Utmaning? Nyfiken som bara den...

Mia sa...

Det kommer du fixa galant Lotta =)