31 mars 2008

Ny kurs då..

Ja då var redovisningen gjord då, som vanligt funkade inte allt som jag ville ex min USB. Fick improvisera lite blev inte så bra och jag glömde hälften but who cares det är inte hela världen. Sen var det ny delkurs, verkar bli intressant faktiskt. När skolan var slut drog jag till sjukhuset och skulle kolla om syster yster hade vaknat ur narkosen, hon brukar vara ganska så groggy så jag väntade mig inte en vaken syster precis. Hon hade talat om för mig att jag skulle gå till Ortopeden men nej då det var fel där låg bara de som skulle vara kvar över natten och det skulle hon ju inte. Nya väg beskrivningar då till upp vaket, ja ha ner i hissen och trevande sökande efter upp vaket men det låg ju runt hörnet så det var smärtfritt. Vi har faktiskt ett ganska så stort sjukhus i Kalmar, åtminstone när man ska någonstans som man inte har en aning var det ligger. ja smyger mig försiktigt in på upp vaket då, väntar på att en sjuk syrran ska se mig men nej då står nog där en bra stund när jag kikar runt hörnet, där finns en soffa, bra tänkte jag där kan jag sitta en stund. Går runt hörnet och vem sitter där jo syster yster pigg och vaken, snopet för mig, blev inget pluggande där inte. Men vi fick sitta ca 1 tim innan hon blev utskriven, sen en snabbis på maxi och hööks sen hem. Dottern på kör skola och maken i garaget och jag slapp laga mat = SKÖNT är helt slut. Nä nu ska jag faktiskt ta mig en dusch sen slänga mig i sängen. Go natt.

Inga kommentarer: