3 mars 2008

En ny dag...

Vaknade i dag av att min älskling försovit sig, blev lite stressigt. Låg kvar när han åkt..tycker det är så tråkigt när han åker vet att det bara är tills på torsdag men det är jobbigt ändå. Saknar honom väldigt mycket. :´/
Om vi bara kunde få veta om vi klarade tentan, är snart 2 veckor nu (onsdag) har sån ångest, vet ju att klarar jag inte denna så är det ganska så kört. Då vet jag inte om jag får fortsätta efter sommaren..skapar ångest. Gillar inte det läget jag är i, tycker att jag kämpar mer än alla andra och ändå så klara jag det inte..kanske är fel på mig.
Pratade med en person idag och fick veta att en som jag vet har fått cancer, är så många här som har det, JÄVLA sjukdom är vad det är. Saknar pappa så mycket, mamma med förstås men det har gått så lång tid nu att det har lagt sig på nåt vis, kommer alltid sakna henne otroligt mycket, skulle göra vad som helst för att lyfta luren och höra hennes röst. Pappa är så nära inpå. Tycker att det är orättvist, man ska inte förlora båda sin föräldrar så unga. jag vet att det är inte de första som går bort och att det finns de som har det värre men jag vill ändå ha mina föräldrar hos mig. Egoistisk som jag är. drar nu Bay

Inga kommentarer: