29 mars 2008

Avklarat då...

Vaknade 06.30 idag en halvtimme innan klockan skulle ringa. Klarvaken väldigt ovanligt för att vara mig kan jag säga.Gick upp och åt lite och fixade till mig, sen läste jag till 8.00 ca. lämnade huset och begav mig till Kalmar. Det var väldigt många i salen vi skulle skriva i och de närmsta hade nog glömt att duscha innan, luktade svett nått otroligt, men det är bara att bita ihop och börja då. fick en chock när jag öppnade den första sidan..alla ord var nästan nya, de hade bytt ut en del av orden och självklart de som jag kunde bäst. Men denna gång tog jag det lugnt, började att skriva det jag kunde på lösblad, tog ca 1½ timme. Sen gick jag ut en sväng innan jag började skriva..det gick ganska bra men det har jag tyckt efter varje gång. Så jag vet ej hur det gick men jag satt till kl 12.00. läste igenom den 1 gång sen lämnade jag in den, kände att jag hade gjort vad jag kunde, var helt tom i huvudet och varför sitta kvar då. Tog bilen in till stan och mötte upp s, vi gick och shoppade lite mest s men jag hittade mig en tröja, slog till direkt, tröjor är något som det är ont om hos mig just nu. Sen slog jag på stort, åt ute. Var så himla hungrig, hade använt all energi till tentan så förrådet var tvunget att bli på fyllt. Tyvärr blir man så trött när man äter så vi beslöt oss för att åka hem. Min älskling har varit så duktig, förra helgen bytte han kam rem på bilen och denna helg har han plockat ihop hela bilen igen, han är otroligt duktig tycker jag och plånboken blev också glad , sparade ca 6.000 kr. bra med egen mekaniker. Ja nu sitter jag då här nöjd och belåten med livet för en kort stund iallafall, brukar inte vara så ofta det får vara så en längre tid. Ska fixa min power point i kväll för det är redovisning på måndag om vfu projektet, skönt när det är över, gillar inte att redovisa. Måste börja läsa lite böcker med, ligger efter lite men jag hoppas att jag hinner med det som ska vara läst till på måndag iallafall. Ska fixa lite mat nu till min älskling. sen slappa framför Mord i Midsomer, orkar inte så mycket ikväll känner jag.

Hoppas nu verkligen att det går bra denna gång och att min tur vänder förtjänar faktiskt det, tycker jag iallafall :D
Annars är det bara att bita i det sura äpplet och börja plugga igen, på samma sak (jäv...tråkigt i sånafall).

Inga kommentarer: