6 mars 2008

Äntligen kom det ett mail om tentan, blev så glad men samtidigt väldigt nervös, skulle jag bli godkänd eller inte? vet du vad jag fick för info? Jo att den 12 mars ska vi samlas och gå igenom den..men hallå. kul att sitta där med resten av gänget om man inte har klarat sig. Blev så besviken..vill ju bara veta men det var för mycket jobb att skicka ut till var och en av oss. Ångest igen då..ska jag gå dit och bli mer nedtryckt än vad jag redan är eller ska jag skita i det och bara hämta den senare, tål att tänkas på.
Mår lite bättre i halsen iallafall och det är skönt, jag har gått varje dag..tur att panodil finns.
I morgon kör jag igång med mitt projekt ska bli så spännande, längtar men tänk om jag inte lyckas förklara mig för barnen och de inte förstår vad de ska göra?? ja, vad kan man göra då får jag väl förklara för var och en (de är bara 21 st) :D.
Älsklingen kom hem nu, så gott att krypa in i hans famn och bara kramas hårt, saknar honom väldigt mycket i veckorna (ja inte hans snarkningar men resten) är tomt i sängen bredvid mig, gillar inte det.
Undrar lite om man ska göra nåt kul i helgen? skulle vara kul att träffas och spela lite kort men det återstår att se..

Bay from mig now :)

Inga kommentarer: