14 mars 2008

Okej nya tag då

Var i Kalmar idag och pratade med dem på Högskolan, fick lite att tänka på och det ska jag göra ordentligt, ska känna mig för lite nu ett tag innan jag bestämmer mig. Känns inte helt natt svart längre och skönt är det. Idag har jag varit på landet mer än vanligt, varit på en gård och hälsat på, underbara människor och djuren var goa de med. Får nästan lust att skaffa mig en häst ibland en nord svensk att sitta på och bara lulla omkring det vore nåt..vinner jag en massa pengar kanske jag skaffar mig en, vem vet. Det är en frihets känsla när man rider som är svår att beskriva, man kan vara sig själv för hästen behöver man inte göra sig till för önskar att livet var så ibland att man slapp vara en annan än vad man är. Önskar att jag alltid skulle våga säga vad jag kände och till vem jag vill men det gör jag inte , min mamma sa alltid till mig att man får tycka vad man vill om en människa inom sig men aldrig vissa det utåt, klocka ord. Älskade mamma du sa många klocka ord men du förstod det nog inte själv. Nu ska jag slänga mig i sängen e skit slut.
Vill bara gratta sonen som lyckades ta sitt EU kort till moppen idag, Grattis älsklingen min du är värd det. :D

Inga kommentarer: