7 mars 2008

Tankar

Kväll, sitter här vid datorn, tankarna är överallt i skallen men inget vettigt tänker jag på. Har så mycket som vill ut men vet inte hur, önskar att jag hade någon som jag kunde prata med någon som inte känner mig alls som man bara kan vräka ur sig all denna smärta som värker inom mig. önskar så mycket men det blir ju aldrig så, vart är man på väg egentligen? är detta mitt liv? var det detta jag ville ha, ja det var det faktiskt men det känns ändå som om något fattas. Jag är nog bara nojjig men ibland önskar jag att det gick att spola tillbaks bandet och starta om, jag undrar om jag hade valt annorlunda då. nu låter det som om jag är väldigt missnöjd med mitt liv men det är jag inte , jag älskar mitt liv, min man och mina barn. Man kan absolut inte ha det bättre än vad jag har det men det är jag själv som tvivlar , på mig själv. Kommer jag att fortsätta att gå samma väg eller ändrar jag riktning? Vill jag det egentligen då? Ja det blev många frågetecken och väldigt få svar men det kanske är lika bra det för svaren kanske inte blir som jag vill höra eller inse att det stämmer. Ska krypa ner till min sovande förkylda man nu och bara krama honom för han är det underbaraste jag har och barnen förstås :) Sen ska jag försöka sova lite har inte varit så mycket av den varan den senaste tiden, är inte van att sova själv. God natt

Inga kommentarer: