8 mars 2008


Man ska inte tro att allt är klart bara för att man har ett berömt namn, ganska skönt att Carola inte gick vidare, hennes min när det inte blev dem var oslagbar. Hon trodde att allt var klart men så kan det va. Var inne hos grannarna och tittade kul att umgås lite. :D
Gått en långis idag 8 km blev det, passade på att fota lite med, härligt med naturbilder. Är ganska tokig i att fota just nu, önskar att jag hade mer tid för det, men jag tar tillfällena när de kommer. Har varit en ganska bra dag i dag, har inte tänkt så mycket jo det är klart när jag gick där själv så bubblade det lite i huvudet men det var skönt att bara gå och inte ha någon att prata med, ibland är tystnaden den bästa hjälpen, för att få ordning på sina tankar. Funderar lite på vad som ska ske nästa vecka, praktiken är snart slut och sen är det skolan igen, ny delkurs. Kommer jag klara den eller går allt åt skogen, snurr i huvudet. Slutar att tänka för ikväll.
Skickar med en bild från promenaden. Ha det gott :D

Inga kommentarer: