7 mars 2008

Denna underbara sak som dyker upp ibland och värmer min frusna kropp, det är så härligt för det har inte varit för ofta denna vinter som man har sett den, Har varit så trött på mörker och tråkigheter, för det är vad denna höst och början av våren har varit, allt har gått mig emot men nu hoppas jag att det vänder. Tycker faktiskt att jag förtjänar det. Solen skiner så vackert idag, tänker gå en lång promenad med grannen och bara prata strunt, är skönt att göra det med, ska se om jag hittar några bra motiv till min kamera med. Älskar att fota sen jag köpte min digital kamera så har en hel värld öppnat sig för mig. Är så roligt.
I kväll är det Let´s dance igen, det börjar bli spännande nu vem som helst kan åka ur alla måste kämpa hårt, ser fram emot det i kväll med lite gott att äta och en brasa, mys varning. :D

Inga kommentarer: