22 mars 2008

Har haft en tillfällig ord glömska, har inte fått ur mig ett ord, känns ganska konstigt faktiskt. I torsdags gick jag min sista VFU dag i skolan, har en vecka kvar på fritids. Var faktiskt lite vemodigt, man fäster sig fort vid dessa underbara varelser som kallas barn. Har funderat mycket på om jag ska fortsätt eller inte men vet ej om jag har blivit klokare. Om jag hoppar av så får jag en termin extra men det är en baggis egentligen. Men blir det bättre om jag hoppar av då? vet faktiskt inte, ger jag upp för lätt? ja du det finns så många saker som snurrar i mitt huvud. Jag har iallafall börjat att plugga till om tentan på lördag, ska läsa varenda dag, gå igenom alla orden och dubbel kolla allt. Vill verkligen klara mig skulle kännas så skönt för mitt sargade självförtroende.
Trodde jag skulle bli tokig i natt, sonen har haft Lan i natt. Har sovit ca 2 timmar, hjärnan känns som den var överbelastad av ilska, jäkla ungar till att föra oväsen. Stereon åkte på kl 04.10, hade precis somnat trodde jag skulle explodera. Blir inget Lan här på länge nu kan jag lova... :(
Tittade på Let´s Dance igår kväll, Charm knutten fick se sig besegrad, hoppas på Tina och Tobbe, hon sprider sån glädje när hon dansar. Gillade E.M.D. låt med, det var ett bra framträdande. Kul med bra svenska musik.
Blir Påsk middag i dag hos svärmor, ska bli så gott. har faktiskt strejkat denna påsk, ingen påsk mat alls, man blir så trött på den så snabbt. Nåt jag blir trött på är vädret, går inte att vara utomhus blåser storm och snöar till och från. Vill ha sommar nu. Annars så är allt bara bra, ja förutom att jag är pank men det är väl halva befolkningen just nu, vill ha en bamse lön att bara fixa allt. Ja det kommer kanske en sån dag när man kan det och kanske även ha en del över på kontot. :D

Inga kommentarer: