17 mars 2008

Sitter här och funderar vem som kan tänkas lösa min blogg? undrar om det är någon alls, menar det finns ju en hel del bloggar och vad gör min blogg så speciell så att någon läser den? Önskar att OM någon läser den så lämna gärna en kommentar, skulle vara kul.
Varför bloggar man då? Ja jag kan bara prata för mig själv och jag bloggar för jag inte har någon att prata med om allt som jag känner och har ångest över. mina mörka tankar om varför jag finns här överhuvudtaget, jag klarar inte någonting just nu allt känns bara skit, önskar att jag hade någon som kunde komma och ta en kopp te och krypa upp i soffan med och bara prata. Låg i natt och tänkte över mitt liv, vart är jag på väg? har jag tänkt över skolan ordentligt? vill jag fortsätta? ja som ni märker så har jag tusen frågor och inga svar. Det stör mig ganska mycket och jag skulle vilja att någon sa vad jag skulle göra..visst det kan bara jag själv avgöra men det är så svårt och så arbetsamt för min stackars mage som är allt annat än bra just nu.

Inga kommentarer: