2 november 2012

En vanlig fredag.....



Vad trött jag blir på mig själv, trött på alla mina knäppa tankar och det som gör att jag håller tillbaka det jag vill….
Haft semester idag och hade massor inplanerat men först en underbar sov morgon och det är väl det bästa med denna dag. Efter en lång frukost så fixade jag alla måsten sysslor och drog sedan till skogs, plockade granris till gravarna. Hade sällskap av två rådjur och min svärfar ;) Ner till Ålem och fixade alla tre gravarna och de blev bra. Men (hatar dessa man) hittar inte en av gravlyktorna :/ letat som en tokig och vet att den ska finnas här hemma på ett ” bra ” ställe. Så hittar jag den inte i morgon måste jag köpa en ny och det vill jag inte …. Men i morgon ska de tändas och inte vill jag att det ska vara mörkt hos mamma på Halloween :´( Kan bli tokig för mindre. Maken kom hem och vi åkte in till Kalmar. Hämtade upp dottern och jag blev avsläppt hos Kiropraktorn. Denna man Stellan heter han är helt suverän, mår så mycket bättre nu när jag varit och blivit knäckt ;) Blev ordinerad gym :0 så på måndag blir det att anmäla sig till gymmet då J Sen sprang vi runt på stan, dottern fick sin efterlängtade Iphone5 och vi åt god mat på fyra kök. Hamnade en snabbis på Maxi och en sväng i lägenheten bara för att inse att vi glömt allt som skulle med för att kunna fixa skåpet, så typiskt oss ;) Hem och jag är så trött, vet att jag upprepar detta men hur fasen kan man vara så trött hela tiden, måste vara sjuk…..



Inga kommentarer: