9 november 2012

Fredag ....



Fredag och ja jag är ledig i två hela dagar. I går var det ett helv… nös så jag trodde hjärnan skulle komma ut genom ögonen :/ Ont ont. Idag vakande jag med näsblod, inte förvånande då det gick åt en hel del nässpray i går ./ Så idag har jag låtit bli den helt och konstigt nog kan jag andas normalt eller normalt är ju täppt ;) Dagen gått fort och det var skönt att gå hem, dugg regnade men det gjorde inget bara skönt. Dottern kommer hem ikväll och stannar till måndag :D Blir lika glad varje gång, sonen däremot har åkt till flickvän och kompis så vi får väl se om de kommer hem i natt eller inte, har lite svårt att vänja mig men gör mitt bästa. Har insett mer och mer nu att även den lille börjar bli klar för att flyga ur boet och sedan är det tomt på barn här hemma :/ Panik :0 Men klarade jag att den första flyttade så klarar jag  när nummer två gör det också :) Tror dock inte det är så aktuellt än, han tycker för mycket om att bli servad hemma för att flytta plus att skolan är inte slut än på ett halvår.
Har en längre tid nu varit sugen på en ny tatuering och har i huvudet sett en, nu kan jag inte måla för fem öre så jag har bett om proffshjälp och väntar nu på resultatet :) Spännande till max. Blir lite större än jag brukar vilja ha men tycker det är ett spännande motiv. Visar sen när det är klart. Blir dock en innan denna, har bett duktiga P att göra en not på mig, liten och enkel = snyggt :) Får se när han har tid och lust….
Nu tar jag fredags mys med maken ha det så gott och var rädda om er …



Inga kommentarer: