10 november 2012

Uttråkad .....



Kan man bli mer uttråkad :/ skit väder och de flesta tråkiga måsten är avklarade, så som tvätt och stryk. Köttet till i morgon ligger på upptining och porten är inköpt alltså står det Porterstek på bordet på Fars dag :) Gått en lång promenad i dag på förmiddagen men känner mig rastlös och deppig, vet i fasen vad det är. Dottern är här och lyser upp huset med sitt vanliga goa jag :) Hon vill bara baka och fixa så det är jobbigt att säga nej hela tiden för jag måste ta tag i mitt liv, minska på godsakerna och röra på mig mer. Min Kiropraktor sa till mig att börja träna och genast blev jag genom förkyld ;) Undrar om kroppen eller hjärnan inte vill ;) men ska anmäla mig och börja köra igång men inte fasen låser jag mig på ett år, får bli den dyrare varianten 6 mån. Måste träna axlarna och ryggen för de mår inte så bra, fast själv tycker jag det nu efter två underbara besök hos Stellan (kiropraktorn) en gång kvar sen ska jag visst må bra ;) Kan ju hoppas han har rätt. Huvudvärken har han dock inte fått bort och jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer för jag kan ju inte äta flera Treo än jag gör för nu börjar magen säga ifrån och det gör den aldrig i vanliga fall L Ja ja man kan ju inte få allt. Någon maginfluensa har jag inte fått än fast jag jobbade i med de drabbade kanske inte är så mottaglig när det väl kommer till kritan eller så kommer det när man minst anar det ;) Kanske skulle vara en bra början på att minska på intaget….
Hoppas på ett meddelande i Facebook snart så jag kan plåga mig lite ;)
Ha det gott :)


Inga kommentarer: