4 november 2012

Så glad för att ni finns :)






Söndag förmiddag och jag är i en annan värld, sömnbristens värld ;) Hade en kanon kväll på Öland i går med underbara människor. Så mycket värme, kärlek, omtanke och skratt är underbart att få vara en del av. Underbar mat och lekarna sen, ja de gick inte av för hackor. Vi gjorde Sista Minuten för första gången och jag och B vann ;) Gillar ju inte att sjunga offentligt men ibland får man väl bjuda lite på sig själv. Och det var riktigt kul men snacka om hjärnsläpp. Åt en massa god mat och brödet som B hade bakat var sååå gott :D Undra om man kan tigga till sig receptet ;) Sen blev klockan plötsligt tre och jag insåg att John Blund gärna gjorde ett besök hos mig, inte bra då jag skulle köra hem :0 Först hem med syster yster och familj till stugan i dimma från helvetet :/ inte roligt. Krypkörde och periodvis tänkte jag stanna men nej då jag återkom hel och ren J Sen bar det då hemåt Mönsterås och aldrig har väl vägen varit så lång, men jag hade ett tappert sällskap i bilen som pratade med mig och runt 04.40 kröp jag ner i sängen. Kan säga att jag somnade Väldigt snabbt J Men idag får man ta skiten, är inte bakis men så trött så det känns som jag vore det. Började dagen med en uppfriskande promenad (skit jobbig) Tänkte att frisk luft skulle få huvudet att klarna men nej då, vinglade omkring och tog sned steg så man kan ju hoppas ingen såg mig J Hem åt frukost eller lunch igentligen och nu bara önskar jag att jag fick krypa ner i sängen igen men nej nej bara att gilla läget och vara uppe. Mannen får bjuda på pizza idag tänker inte göra ett skit, väntar bara på att grabbarna ska vakna så jag kan slänga mig framför tv och kolla in det nya avsnittet av Downton Abbey, ett program som jag verkligen gillar och nu startar säsong tre kan inte bli bättre. Ev. ska jag också testa på att koka knäck blev lite utmanad av E och det stämmer ju det hon skriver, är ju bara att testa kan ju bara gå åt hel….
Ha nu en trevlig söndag och ta det lugnt, livet försvinner inte bara för man ligger i soffan hela dagen J Ha det gott och Kramizar på er :D

Avslutar med världens bästa Nalle Puh


 

Inga kommentarer: