5 november 2012

Oh regnet det bara öser ner, jag är så blöt om ....



Måndag morgon och det var trögt att gå upp må jag säga ;) Men dagen har flutit på bra fast det har regnat mer eller mindre hela dagen, tur att det inte är snö som kommer för då hade det blivit en del ;) Slutade tidigt idag och firade det med att städa huset, urtråkigt men skönt när det är gjort och konstigt nog behövdes det, golven var läskigt skitiga ;) men vad tusan finns sånt som är mycket roligare att göra. Ta inte på er vita stumpor om ni ska hälsa på ;) Vid 4 tiden messade sonen och jag hämtade upp han vid skolan, byte plats och vi åkte mot Kalmar IGEN, tror att det börjar bli lite tjatigt nu att fara dit flera gånger i veckan. Skorna passade inte :/ som vanligt är sjukt trött på att leta skor som inte finns. Tycker sko industrin kunde göra flera skor i större storlekar.  Handla med sonen är alltid en utmaning, han vill ha så otroligt mycket när han är med och det blir så dyrt då, men svårt att säga nej när han säger, men mamma detta är ju så gott J. Så det är bara att betala och se glad ut, tur att de inte säljer bilar på maxi då hade jag blivit ruinerad ;) Men måste säga att det är skönt att slippa köra när vi ska någonstans, bara sjunka ner i sätet och spela Wordfeud, kan knappast ha det bättre J
Köpte goda frallor med oss hem så nu är man mätt och go tyvärr är det inget på tv så det får bli sängen tidigt men utan bok :/ kan ju hoppas att biblioteket öppnar snart har många böcker som jag vill låna :D längtar….
Nu ska jag skriva en rad till en kille och fråga om en tid ;) ha det gott ….

Inga kommentarer: