19 november 2012

Vad gör man igentligen....



Ibland undrar jag lite vad jag sysslar med ? man vaknar, går upp, jobbar, går hem, mat, tv sen sängen… dag in och dag ut. Tror det kallas liv ;) Idag är jag trött på mitt så kallade liv, trött på värken i mitt öra och inse att det bara är att gilla läget för inte sjutton har man råd att vara hemma :0 Det dras ett stort belopp den där hemska karensdagen :/ Men alla goa ungar gör dagen lättare och snart är ju julen här. Idag började vi öva Lucia sånger mysigt värre. Tror dock att vi pedagoger njöt mest ;) Vi sjöng mest i alla fall. Kom hem tidigt och tänkte inte göra ett skit mer än läsa min bok, men det blev inte så. Stor sanerade ett rum och tvättade två maskiner, fixade ragger till familjens stora glädje, (ja jag med förstås) Sen gick luften ur mig och jag tog en välförtjänt paus vid datorn. Nu är jag så trött så jag starkt funderar på att slänga mig i sängen och läsa, kl är ju nästan nio ;)
Ha det gott och massor med Kramizar :D

Inga kommentarer: