22 oktober 2011

Tv och lite morotsstavar.....

Depp idag, vill gå ut, vill vara frisk :/ Men bara att gilla läget. Idag pratade jag med M på facebook, underbart säger jag bara, saknar henne till 1000000 och det känns som det var åratal sen vi träffades sist. Men som vardagen ser ut idag är det svårt att pussla ihop så man kan träffas, det ska ju passa oss båda men vi lyckas nog till slut, hoppas jag :D Idag är det en dag som varit likadan som de andra denna veckan, jag sitter här vid datorn och surfar runt, spelar lite sims, skriver lite på facebook, tittar på Youtube och minns från en svunnen tid, fikar lite, tvättar lite men mest av allt vill jag gå ut och gå en lång promenad men eftersom jag knappt tar mig uppför trappan kanske det är dumt just nu ;) Har precis fikat med familjen, S köpte med sig en ny Kladdkaka hem i går från Kalmar och jag kan säga att den var klart godkänd, behövdes ingen grädde :)

Lagom söt och god till en kopp kaffe så skynda er att testa den är GOD ;) Nu känner jag mig däremot väldigt onyttig och eftersom jag vägde mig i morse ( DUMT :( så inser jag att jag måste minska på fikat och äta mer nyttigt för vågen visade lite för mycket för att jag skulle må bra :/ Menar har jag kämpat mig ner alla dessa kilon så vill jag ju inte ha dem tillbaka. men tillbaka kryper de om man inte passar sig :/ Ikväll är vi bjudna på inflyttningsfest hos M och P men mannen får gå själv, orkar inte och tänker inte utsätta dem eller mig för det heller, bättre att sitta hemma vid tv och knapra på morotsstavar ;) Barnen är hemma och håller mig sällskap och det gillar jag :) Nu ska jag allt spela lite sims så ha det så bra alla läsare, om det nu är några ;) Kramizar :D

Inga kommentarer: