21 oktober 2011

Ny tid och nya prover....

Ringde farbror Doktorn idag när jag vaknade, trött på det här. Man gör som de säger vilar och trycker i sig tab och vad händer? Inte ett skit. Så ny tid och nya prover, samma som förra gången :/ TRÖTT. Så inte nog med att jag tillbringar hela denna soliga vecka inomhus och på soffan el i sängen så får jag även tillbringa nästa på samma sätt, JUBLAR inte precis :( Jag har tydligen en höst Influensa och de brukar tydligen vara lite långrandiga. Så det var bara att ringa jobbet och säga att tyvärr tjejer så kommer jag inte nästa vecka heller :´( Ni som känner mig vet att jag hatar att sitta hemma och vara sysslolös ( det finns massor att göra, orkar dock inte) och bara tanken på att ha en sådan vecka till framför mig gör mig snurrig. Tur att jag har mannen hemma som kan få mig att le och att Sims finns på datorn. The Sims ja, för fyra år sedan el lite mer typ så plockade jag bort det spelet från min dator eftersom jag pluggade och det stal för mycket tid. Älskar att spela det och tiden bara flyger iväg. För en månad sedan satte jag in det igen men gud säger jag bara, det har hänt massor och jag fattar nada. Men som dottern säger ( hon fattar minsann) det är bara att spela och testa sig fram och nu får jag hålla med, jag spelar ( på nivå låg typ ;) och har lite skoj korta stunder för sen är det säng läge igen. Men förhoppningsvis så piggnar jag till denna vecka annars .....
Solen skiner och nästan bönar mig att komma ut men nej då, jag stannar inne. har dock lite positiva saker att se fram emot, dottern kommer ikväll :) och stannar ev hela helgen, mycket plugg tydligen som ska göras och jag ska vara bollplank. Men vad gör man inte för sinna barn :D Ha nu en trevlig fredag och var rädda om er .

Kramizar :D

Det är höst ute....

Inga kommentarer: