25 oktober 2011

Idag tog vi sovmorgon mannen och jag.....

Idag tog vi sovmorgon mannen och jag. Var uppe med sonen vid halv sex men kröp ner igen, underbart skönt. Vi sov till tio. Mannen har varit hopplös i natt, snarkat, hostat och snurrat runt så jag har varit vaken till och från hela natten känns det som.Nu sitter vi här och gör ingenting. Men idag har jag bestämt mig för att gå ut och gå runt kvarteret, måste få frisk luft, blir galen snart. Feber i går kväll igen men inget på hela dagen och hittills ingen feber ( håller tummen). Det måste ju ge med sig snart detta envisa skit...
Blir mer och mer sugen på att vara alla fyra dagarna på Sweden Rock nästa år, lyssnat på de band som släppts och gillar flera av dem men som vanligt spelar ju inte alla banden man vill se samma dag så, mm får fundera lite. Boende har jag ju ( husvagnen) behöver bara få den dit körd ;) Verkar som att sonen vill med också och syrran med familj men de får faktiskt bo i egen husvagn i såna fall. Inser bara att det är mycket pengar men man får ju väldigt mycket för dem ( i mina ögon, inte mannens). Ja vi får se hur ekonomin ligger till framöver, på plus hoppas jag :D Ha det gott i det vackra vädret, kramizar :D


Inga kommentarer: