15 oktober 2011

eländig i mitt hus

Lördag igen, veckorna går så fort att jag inte hinner att blogga, otroligt tråkigt men så sant.Veckan har väl varit okej, hänt massor både bra opch mindre bra saker men det är väl så livet är. I går på förmiddagen gick jag ute på gården och kollade alla barnen och frös som tusan, funderade skarpt p¨å att plocka fram vinter stassen och ta med den men senare på efm fick jag svar på varför jag frös :( Jag har feber. Tryckte i mig en treo som hjälpte föga men lite barn och en bra arbetskamrat så fixade jag hela dagen och mannen hämtade mig. La mig kl 18 på soffan och sov till 20.00 sedan upp i sängen och sov hela natten. Har så ont i kroppen så även om jag sovit så har jag vaknat 100 gånger för all värk, halsen känns som ett rivjärn och febern hoppar upp och ner :/ är så trött på att vara sjuk och det är mycket sjuka hos mig just nu känns det som, allt behöver ju inte hamna hos mig tycker jag. Så idag fick mannen åka själv in till dottern :´´( och jag fick bädda ner mig i soffan bara för att inse att det sänds bara skit, fast man har en hel drös med kanaler. Glass hjälper inte mot halsontet och jag känner mig ensam och eländig i mitt hus......

Inga kommentarer: