9 oktober 2011

Söndagskväll...

Helgen har varit bra men alldeles för kort. Lägger mig trött och vaknar trött, är det bara jag eller? TRÖTT är jag på det i allafall. Solen har dock lyst och det har fått humöret att gå upp. Tyvärr inte mer än en lång promenad men bättre än ingen. Har haft dottern hemma och det har varit underbart, men ansträngande. Hon har haft en hel hög med jobbiga psykologi läxor och gissa vem som suttit med och bollat? Jo lilla jag förstås.  Kan säga att det inte känns bra att inse att man tappar massor när man slutar plugga, det finns ju där men när det inte behövs så packas det ner i någon kartong och göms undan. tror faktiskt inte att jag glömt så mycket som jag hade, tyr att man är en hamster och har sparat vartenda litet papper som jag skrivit under dessa 4 år, de kom till nytta idag :) Även sonen har haft det bra, hans polare G har varit här hela helgen, en kanon mysig kille som jag gillar mycket, roligt. Själv har jag hunnit med nästan ingenting som jag trodde, det ser fortfarande ut som ett bombnedslag här hemma, men varför städa när solen skiner? Kan jag göra en annan dag eller hur ;) Tvättat har jag dock hunnit med och fått in allt i garderoberna med, sängarna är renbäddade och jag är duschad så nu tar jag min bok ( Änglamakerskan) och kryper ner för i morgon ringer kl 04.15 okristligt tidigt. Det ska regna med så det lär väl vara en rolig cykeltur i mörkret. ha det så gott och var rädda om er :D

Inga kommentarer: