17 oktober 2011

Få lite behandling... Ja TACK ;)

Idag fick jag ringa Farbror doktorn och få lite behandling. Träffade en trevlig sköterska först som ställde diagnos 1, provtagning och då blev det diagnos 2 och en träff med doktorn. Låg visst på gränsen för pencellin men slapp , tack och lov. Gillar inte att stoppa i mig tabletter om jag inte måste och helst inte pencellin. Men jag fick en tablett och slemlösande och order om att tillbringa dagarna i sängen och vila och DRICKA massor med vatten ( som om jag inte redan gör det då :) så det är vad jag gör nu, ligger i sängen och bloggar inte fel. trött som tusan men tänker inte sova, det ska jag göra ikväll. Det tråkiga är att jag känner mig som en stor skit som blir sjuk hela tiden och mina underbara arbetskamrater får jobba häcken av sig :/ Men jag gör det verkligen inte med mening och jag hoppas faktiskt att bacillerna kan besöka någon annan nästa gång och hoppa över mig. ha en trevlig dag kramizar
Kunde ju dock varit denna doktorn, det var inget fel på den som behandlade mig men denna hade jag nog stannat lite längre hos bara för att få titta ;) ( Vet att han inte är läkare på riktigt ;)

Inga kommentarer: