24 oktober 2011

Sitter här och har förbannat tråkigt.....

Måndag morgon el förmiddag. Sitter här och har förbannat tråkigt, feber har jag inte mycket men tillräckligt för att hålla mig inomhus, doktorn sa att det skulle ta tid men det här är ju löjligt :/ Blir totalt super depp. Dottern åkte hem med så nu är det tyst igen, inte för att hon för mycket oväsen precis men det är en annan tystnad, saknadens tystnad. Pratade med syster yster förut och hon är lite piggare men lika frustrerad som jag över att behöva vara hemma, båda har massor att göra men noll inspiration el ork :/ Men hon berättade en annan rolig sak och det är bra för jag behöver något att se fram emot. I år ska jag åka på Sweden Rock, Mötley crue kommer och detta år tänker jag då inte missa det :D Det är flera bra band så vi får se om det blir en dag el tre;) Kan ju börja spara redan nu så löser det sig KANSKE.

Kan ju säga att det är tur att det är lön denna vecka, tomt överallt i mina skåp. Tur att frysen är full ;) Idag vet jag inte alls vad som kommer ske, just nu väntar jag på att klockan ska bli tolv ( och det var den visst :) så jag kan luncha, ständigt hungrig :/ Mannen ska till arbetsförmedlingen men det ger väl inget, det brukar det inte. Ser lite svart ut på arbetsmarknaden just nu, tråkigt men sant. Idag lyser solen med sin närvaro och det gör också att man blir :/ men jag lunchar väl sedan en kopp kaffe och en bra bok, så löser sig säkert denna dag med. Ha det så gott...


Inga kommentarer: