1 februari 2015

Vilken söndag det blev, vaknade till strålande sol

Vilken söndag det blev, vaknade till strålande sol och blev så glad. Beslöt mig redan i sängen att idag skulle jag hinna ut innan solen försvann och det gjorde jag. Mannen skjutsade ut mig till hopptornet sedan gick jag en lång och härlig promenad ute på oknö och fotade, så underbart avkopplande. En arbetskamrat sa till mig i fredags att lugna ner mig, andas så jag tänkte faktiskt på det och andades länge och mycket. Rena balsamet för själen. Gick hem och det var också ren njutning så dagen kunde inte startat bättre :D
Väl hemma så gick jag en snabbis till Ica och köpte jäst, hade sett ett recept på tekakor som jag ville testa. Var dock lite nervös eftersom allt jag bakat på senaste tid blivit misslyckats men det var ett lätt recept och konstigt nog så blev de perfekta, till och med sonen åt när han vaknade så då är det säkert godkänt :D
 Snart dags att börja med maten, tänkte göra egna snitslar, pot och sås, eftersom promenaden gav mig energi för två ;) och så är jag väldigt sugen på just den maten. Vid halv sju är det möte på ridklubben inför vår göteborgs resa, ser jag fram emot. Vi ska få viktig information så bara att bege sig dit, sen får det allt bli sängen för i morgon ringer klockan vid 4 :/ inte min tid men men.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag haft och att resten inte blir sämre

kramizar :D

Inga kommentarer: