17 februari 2015

Saknad, migrän och semla

Många tankar idag, saknar dig pappa och jag önskar att jag kunde krama om dig hårt och länge. idag är det din födelsedag, du skulle fyllt 73 år men du blev bara 64 år. Hatar verkligen den där jäv cancern den tar så många människor, nära och kära ifrån oss. I dag firar jag dig på mitt sätt, tända ljus och en god semla det gillade du också 😊
Gårdagen var hemsk. Vid elva tiden kände jag en byggande huvudvärk och inte blev den bättre ju längre dagen gick. Slutade vid fyra och tog mig knappt hem, mådde sjukt illa och såg inget på höger öga. Väl hemma så hamnade jag i sängen, låg där i mörkret till sju sen kröp jag ner och sov till halv åtta morgonen därpå. När jag vaknade idag kände jag mig sjukt trött, dåsig, ljusskygg, och höga ljud var inget vidare. Antar att jag fick ett migränanfall, har jag inte haft sen sena tonåren inte så här hårt i alla fall. Kan ju hoppas att det inte återkommer. Ikväll blir det lugnt, känner mig fortfarande inte helt ok så tidig sänggående.

Var rädda om er, kramizar

Inga kommentarer: