9 februari 2015

Vårkänsla ...

Vår känslor, ni vet den där känslan när solen tittar fram, den värmer en var man än står. Den fick jag idag :D Vilken energikick, bara älskar den där första känslan att nu ser man ett slut på detta gråa, snön och kylan... snart
Självklart vet jag att det blir vinter ett bra tag till och det kommer kännas skit igen men man får ändå en liten försmak av vad som ska komma.
 Fick glada besked i dag M fick jobbet, så glad för hans skull nu vill jag att även sonen ska få samma besked. Själv vill jag ha min nya soffa den skulle komma v6 el 7 och nu är det 7 så snälla kom nu ;) Vill så mycket just nu men vet att det är omöjligt men får planera lite i taget så blir jag inte så besviken när det inte blir som jag tänkt mig. har planerat en resa till dottern i maj, mannen och jag tar oss en tripp till västkusten. Känns så bra att ha lite att se fram emot måste det annars blir allt för jobbigt.

Ha en bra måndagskväll :)

Inga kommentarer: