11 februari 2015

Mr huvudvärk som sällskap

Jobbig natt brukar oftast följas av en jobbig dag och så blev det. Vaknade vid ett i natt med sprängande huvudvärk och vid tre gav jag upp och tog en treo. somnade och vaknade vid fem när klockan ringde med sprängande huvudvärk :(. Är så tröttsamt att behöva börja dagen med pulver el piller men vad gör man, jag måste ju jobba och då är det bara att bege sig. har dock gått bättre än jag trodde. Men nu är ju resultatet av dagens värk en trött lotta som borde ge sig iväg och gymma men letar efter orken. Vi får väl se vem som segrar, orken eller tröttheten ;)
I går kom den, äntligen. Vår nya soffa, blev så där bra som jag hade föreställt mig, dock märktes det tydligt att vi behöver en matta ( tycker inte mannen då) men det får vänta lite. Kom ett nytt bord med. Njöt framför tv och det kändes som att jag kunde sova där ;) Är så nöjd att efter lång tid, mycket byggande och ändrande så ser man ett avslut. köket och vardagsrummet är snart färdiga :D och då är det dags att sätta igång med hallen. Mannen suckar ;) och jag planerar :)

Snart alla hjärtans dag, vad ska ni hitta på till era nära och kära? Själv har jag inte en aning, nåt gott att äta kanske, film ja vi får se.

Var rädda om er, kramizar

Inga kommentarer: