6 februari 2015

Fredag, sol och tankar...

Ja ja ja äntligen fredag. Denna vecka har varit som alla andra veckor fast värre ;) nä men ibland känns veckorna olika långa och olika jobbigt, detta har varit en jobbig vecka fast inte på alla plan. men nu ska jag njuta av att vara ledig och att solen skiner. bara det kan ju göra en lycklig :D

Läste en blogg i dag och en underbar tjej som skrev att hon inte tänker ändra på sig utan vara den hon är och gillar man inte det så dra. Vilken underbar inställning, tänk om alla var som dom ville, tänk om alla fick lov att vara sig själva. Släppa alla falska fasader och ja självklar lär man förlora en hel del vänner men samtidigt så vet man ju vem ens riktiga vänner är. har enbart ett fåtal riktiga vänner, vänner som jag litar på till 100 procent och skulle göra vad som helst för, sen har jag vänner som jag självklart ställer upp för och de som jag har på avstånd. Man får vårda vänskapen för den försvinner fortare än man tror.

Nu ska skorna på och en promenad in till köpingen ligger framför mig, jag önskar er en skön helg :)

Kramizar

Inga kommentarer: