31 januari 2015

gjorde inte så ont som jag trodde ...

Det gick, trodde att det skulle vara betydligt jobbigare men dottern är på plats, mår bra och är glad. Då är jag det också men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar henne så jag är glad att vi skypar varje kväll, hon har tusen frågor ;). Idag ringde hon och berättade att hon gått till sitt jobb, ville kolla hur lång tid det tog mm och det var närmare än hon trodde, hörde glädjen och lusten till att börja jobba och det är alltid roligt.
Själv har jag tillbringat min förmiddag med att sortera papper, konstigt lovar mig själv varje år att ta tag i det på en gång så fort de kommer men konstigt nog gör jag det aldrig utan får sitta en halv dag :( måste skärpa mig rejält. Tvättat med och nu är det tomt, ingen tvätt. känns faktiskt lite konstigt men samtidigt skönt, har lite strykning men den går fort.
Så nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting ;)

Ha en bra dag....

Inga kommentarer: