1 januari 2015

Ny dag, nytt år välkommen 2015

Ny dag nytt år. gårdagen var lugn och skön och massor med smällar. Ett år går så fruktansvärt fort, det känns inte så men när man tänker efter så inser man att det går 120 och är omöjligt att sakta ner. Är dock nöjd med 2014, allt har inte varit bra men inte dåligt heller, har hänt både bra och dåliga saker. Gav inget nyårslöfte i natt, vet att jag inte håller dem ändå. Men däremot så ska jag ta hand om mig själv mera, göra sånt som jag tycker om och försöka låta bli en massa dåliga saker. Måste ta tag i mitt ätande dock, ett problem som jag själv har startat så det är väl inte mer än rätt att jag också avslutar det ;) I går åt jag så mycket så jag fick ont i magen och man kan verkligen undra varför?? Så idag efter frukosten, som blev ganska sen. Tog dottern och jag oss en lång härlig promenad på 8½ km, sket slut. Men så välbehövligt. Kroppen protesterar ju självklart men nu är det jag som bestämmer inte den ;) så gymmet varannan dag och promenader de andra. Så förhoppningsvis mår jag snart bättre igen i både kropp och själ. Solen sken på fm men nu är det grått och trist igen, snön lyste upp mer än man trodde nu när den är borta så saknar man den allt, gillar dock inte blasket :/
Mannen och dottern har pirates of the caribbean maraton, men orkar inte se är så trött så jag ska ta en powernap istället.

Ha en fortsatt trevlig dag :D

Inga kommentarer: