5 januari 2015

oj vad det kan värka....

Öm och stel igår efter gymmet men det var inget mot det i dag, jäklar vad ont jag har i mina muskler. Känner mig som 80.Men det ska vara nyttigt säger dom som vet så i morgon ska jag på att igen ;)
Haft en kanondag i Kalmar idag med S, M och V, ätit gott, fikat gott och massor med shopping. El det blev bara en jobbar tröja för 75 kr, men är nöjd ändå.Nu sitter man här och bara mår bra av att vara stilla. I morgon är sista dagen innan jobbet börjar igen, blandade känslor. Längtar efter barnen och mina arbetskolleger men jag saknar inte alla måsten, alla stress mm men har en fulltankat batteri och lusten finns så det ska bli bra.
Ikväll är det kickoffen i Blomstermåla, känner ingen lust alls konstigt nog, vi brukar åka men nä får vara i år.
nä har inga ord så, var rädda om er, keamizar

Inga kommentarer: