2 mars 2012

Fågelsång och hårdrock :)

Solen skiner och fåglarna kvittrar, man får nästan lite vår känslor. men så sticker man ut näsan och känner att det är en isande vind så våren bara luras lite :) Men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder sa en vis kvinna till mig en gång och det har jag tagit till mig. Mina stackars barn får allt ta på sig kläderna och gå ut när jag stänger, tror dock inte någon har varit ledsen över det än, finns fullt med härliga vattenpölar och ler pölar på hela gården och ni må tro att barnen har kul ;) Det finns ju tvättmaskiner eller hur ....
Ikväll är det äntligen fredag och för ovanlighetens skull så ska jag faktiskt ut på galej ;) (Om jag håller mig vaken förstås ) ska in till Sandra i Kalmar och lyssna på Hammerfall.

Kul att det kommer lite hårdare musik till dessa hörn av Sverige också. Ser jag verkligen fram emot och kameran ska med så bilder kommer upp någon dag nu i helgen. Bäst att börja fixa till sig, är ju inte van vid det så det lär ta tid ;) ha en trevlig fredag :D kramizar

Inga kommentarer: