7 mars 2012

Denna teknik......

Blir så trött, varför ska det krångla ???? Min mobil ( Iphone 4) har krånglat ett tag och sonen frågar om jag uppdaterat den, självklart så har jag INTE det. Han hjälper mig och den sätter igång och allt flyter på bra. Sen får jag en massa konstiga frågor om jag vill ställa in den på fabriksinställning mm och det vill jag ju självklart INTE. Men tror ni inte fanskapet ändå gör det :( Nu har jag en tom mobil med noll saker i och den vill jag ska välja en massa saker...
Men som tur är så har jag en kunnig son ( ler stolt ) Efter många spring i trappan är nu mobilen i sitt gamla jag igen och det känns väldigt bra ska ni veta.

Lovade lite bilder från i fredags, men det blev ingen bra kvalité och så blir det när man inte får fota med en normal kamera ;) Så tyvärr kan jag inte dela med mig av de få suddiga bilder som jag tog, tyvärr :/






Ni får ett på min älskade katt istället ;)

Ha det så bra och många kramizar :D


Inga kommentarer: