18 mars 2012

Läser och läser och jag älskar det.....

Läser och läser och jag älskar det. Att få och kunna sitta timme efter timme med en bra bok är något som är lyx för mig. Åren som jag studerade fick jag lägga läsandet åt sidan för studentlitteraturen tog för stor plats för min hjärna ;) Men nu tar jag igen det med råge. Har precis slutat med två serier tydligen. En av Viveca Sten
I de lugnaste vatten, I den innersta kretsen, I grunden utan skuld och I natt är du död. Mycket bra böcker måste jag få säga och rekommenderar er att läsa dem, om ni nu inte har det redan förstås ;)
Sedan är det Ninni Schulman hon har skrivit Flickan med snö i håret och Pojken som slutade gråta också mycket bra böcker. Det tråkiga är att det inte finns flera, inte just nu i allafall. Tycker allt dom kan skriva lite fortare ;) Gillar de här böckerna, spänning olösta mord, kärlek och vanliga familjeliv blandat. Är det någon som vet flera böcker i samma stil som dessa så skriv en rad, tar tacksamt emot bokförslag. Nu är dottern på väg hem, saknar henne redan men hon tycker det är så skönt att få åka hem till sitt egna, tycker allt att vi är lite jobbiga här hemma ;) blir glad för det är ju precis så det ska vara. Nu blir det fika med männen i mitt liv sedan sängen för i morgon är det måndag och en ny vecka. En vecka som jag ser fram emot och bestämt att den ska bli bra, utan problem och annat strul. Kramizar :D

Inga kommentarer: