4 mars 2012

Bra helg :D

Haft en kanon helg. Fredag var jag ute med ungdomarna på Hammerfall, kanon bra säger jag bara. Det som retar mig mest är att jag är så jäv ... ärlig. Ringde Sandra och frågade om man fick ha med kamera och självklart var svaret NEJ. Men senare under kvällen såg jag flera personer som hade systemkamera med sig :( Jag kunde haft den i väskan, ingen kollade... ja ja man kommer kanske längst med att vara ärlig men det retar mig till tusen. Musiken var kanon bra och Joakim Cans är en riktig entertainer. mycket folk var det med fast de flesta var från lilla M-ås kändes det som ;) Enda negativa med kvällen var den sena timmen man är ju inte 20 liksom. Lördagen var jag så trött, trodde aldrig ögonen skulle öppna sig. Mannen däremot slet som ett djur och nu är vardagsrums taket  målat en gång, snart dags att tapetsera :D Vi tog oss en tripp in till Kalmar och hjälpte dottern med att få upp lite tavlor och saker på väggarna, blev så fint. hon handlade även lite blommor så nu börjar det bli riktigt trevligt, inte tomt och kalt överallt. Hem och lagade middag, sen tog vi det lugnt. B kom förbi och vi tittade på andra chansen men nä ingen låt var igentligen riktigt bra, rena skämten i mina ögon men det märks rejält att de svenska folket har bytt tittare, det röstas inte som det gjort förut och det gillar jag. Släpp in lite nytt folk och nya musiksmaker så det blir lite nytt blod i eurovision ;) Kom i säng ganska normalt och sovit som en stock, underbart skönt.
Idag är det söndag och jag var uppe redan kl 8 de ni händer inte ofta, vet inte om jag ska skylla på åldern eller mannen ;) Har i allafall planer på att fota idag, men först ska alla de där andra måstena fixat och jag är på god väg måste lämna datorn först bara ;) Jag hoppas ni får en bra dag, Kramizar :D

Inga kommentarer: