25 mars 2012

Våffel dagen ....

Idag är det våffeldagen och självklart har även vi ätit våfflor. Tråkiga att göra men underbara att äta ;) Dagen har gått i 120 men jag har hunnit med massor och det känns skönt. Har sanerat sonens rum från tak till golv. Trodde jag lärt honom hur man städar men tydligen gick det in i ena örat och sprang sedan ut genom det andra :/ Men han blir väl vuxen någon gång han med. Tvättat och bäddat rent, lakanen har hängt ute och luktar härligt. B och jag tog oss sedan upp till elljusspåret och gick 5 km, skönt men svettigt värre. Det är dags att snart börja testa om knäet håller för att jogga, vill det så gärna men börjar allt bli lite nervös för att det inte ska gå :/ Men jag måste ju testa och innan dess tänker jag då inte ge upp. Har börjat med stegräknaren och minimum är 10 000 steg per dag. Hittills har det gått så där men i går och idag lyckades jag :D Solen har varit så härlig men vinden svinkall. Längtar efter våren men vet att den inte kommer än eller rättare sagt den ska inte komma än för då kommer sommaren för tidigt..
I går gjorde jag min syster yster glad :D Det blir en resa upp till Täby den 5/5. Någon slags renunion, kul att träffa kompisarna från förr bara man nu känner igen dem ;) Sen är det bara hem och ladda om inför Sweden Rock den 7-9 juni, DET SER JAG FRAM EMOT :D.
Sen är det lite annat smått och gott i April sticker vi över till Polen i tre dagar ska också bli kul, så just nu känns det bra med mycket roliga saker framför mig, precis som det ska vara :D
Nu är det då söndag IGEN och det är dags att börja ladda om inför en ny arbetsvecka, känns bra.
Ha det så gott Kramizar

Inga kommentarer: