18 mars 2012

Söndagskväll ....






Testar Valio Olo http://smartsontestpilot.se/valio-olo/om-testprodukten/#.T2X3LXnlnAw
Måste säga att den är väldigt god och jag kan rekommendera den varmt. Kommer att fortsätta att äta den :)


Söndag och helgen börjar gå mot sitt slut. Denna vecka har varit hård, hårdare än på länge och jag har fler än en gång funderat över mitt yrkesval. vet att det bara är tillfälligt då jag verkligen älskar mitt jobb och vill inte för allt i världen byta. men ibland känns det lite extra motigt men nu har jag bestämt att nästa vecka ska bli kanon med mycket roliga saker. I går lördag hade vi fotokurs ute på Lövö, mycket givande måste jag säga. Det är kul att få en massa tips och samtidigt kunna pröva dem och se resultaten. Om jag blir bättre vet jag inte men jag har lärt mig att få mörka bilder att bli ljusare och tvärtom, hur man fotar bäst i mörker... men be mig för guds skull att visa för det kan jag inte ;) I morgon ska vi visa två kort igen, och det är lika svårt denna gång att välja ut ett speciellt kort men jag får söka vidare nåt måste det ju finnas i nån mapp :)
I går var vi inne i Kalmar hos S och satte upp en hylla, blev skit snyggt. Hon har smak min dotter :D Hon bjöd på frallor och en underbart god kladdkaka med smörkräm på. Hann med ett snabbt besök på Modehuset, gick så fort att jag inte hann handla det jag skulle ;) har väl aldrig hänt förut. Men jag sparade pengarna i allafall ;) Nu ska det lagas mat som S bestämt, Indonesisk kycklinggryta m ris och sallad. Ha en underbar söndagskväll :)

Inga kommentarer: