14 mars 2012

Stackars små barn som har mig som fröken ;)

Vår :D Härliga dagar som tillbringas utomhus så mycket det går. Stackars små barn som har mig som fröken, de får frisk luft i allafall ;) Mår bättre både till kropp och själ när jag är utomhus, solen, den blåa himlen och fågelkvitter gör mig lycklig. Dagarna går i 120 och ibland måste jag bara sätta ner foten och andas, det händer mycket runt omkring mig för tillfället. En del bra saker :) men även en del jobbiga saker. Båda tar krafter och jag känner att jag vill mer men hur???? Vad gör man när någon mår dåligt? Jag kan bara vara där och finnas när personen behöver mig och jag hoppas du vet det :). Annars är det lugnt här hemma, mannen målar tak och planerar tapetsering. Ja jag vet det tar lite tid men det finns så mycket annat som är roligare än alla de där måstena ;) Många måsten brukar jag sortera bort så länge det går, som att städa :/ ( BLÄ ) Men idag när jag slutade tidigt så tog jag tag i det, behövdes kan jag säga. har så blängt på alla dammtussar ett bra tag nu men inte fasen vill de försvinna självmant för det ;) Hatar verkligen att städa men älskar när det är rent och luktar gott i hela huset. Det är de där MÅSTE som är jobbig. Har en hel del måsten under trappen med, lådor som ska sorteras ( el inte) Vi plockade ner hela köket och det som står där har jag inte rört eller hämtat något från på över ett år, så igentligen kan jag väl bara slänga allt på tippen. Fast det kan ju finnas något som kan vara bra att ha ;) Låter som min hamster till man ;)
Ja vad har mer hänt ..... Ja inte är det mycket. Ha det så gott :D kramizar

Inga kommentarer: