20 mars 2012

Denna långa tisdag är snart till ende och jag med....

Denna långa tisdag är snart till ende och jag med. Känns som om jag håller på att bli sjuk igen och det gör mig nojjig :/ Har inte tid eller lust eller råd att vara mer sjuk menar de månaderna som var räcker ju för en bra tid framöver. Men massor med positiva tankar och lite vitaminer så hoppas jag på det bästa. I går var det dags för 4 fotokurs kvällen.Det är kul att träffa de andra och diskutera, känner mig dock lite novis i en del av vad de pratar om men det gör inget är ju nybörjare så då kan man ju inte veta eller förstå allt. Men jag märker att jag lärt mig något i allafall för jag kan ställa in kameran på olika sätt och se förändringarna och det känns bra, sen är det väl bara som M säger ut och fota, träna och träna och sen tränar ni lite till. Det tänker jag allt göra ;) Fick ett kuvert från skattemyndigheten i dag och det var kul besked, får tillbaka, inte så mycket men jag är nöjd för lite är bättre än ingenting :D Nä nu blir det en promenad innan duschen och lite tv tittande, öppnar i morgon så det är baäst att komma isäng i tid. Kramizar

Inga kommentarer: