4 september 2011

Sista dagen denna vecka ....

Söndag den goaste dagen i veckan, man har rätt att slöa ;) Har väl gjort en massa men samtidigt inget speciellt. Tvättat, plockat undan mer av min skoltid ( :D ) slapp laga mat, blev Pizza, hjälpt mannen att få i spisen, snart är den på plats och kan användas :). Dottern har invigt ugnen, det blev en sockerkaka som smakade underbart gott. Men varför måste alla manualer vara så krångligt skrivna, man fattar ju inte :/ och varför står det inte att en klocka startar? menar hur fasen ska man veta vad som händer och sker om man inte får någon info om det ??? Ja ja man lär sig väl på misstagen kan jag tänka mig och de lär bli en del, tror dock inte vi kommer svälta ihjäl precis ;) Solen har lyst över oss idag och det har varit många pauser på altanen, så där lagom för att må bra, men nu framåt kvällningen blir det en promenad, måste röra på fläsket. Har varit väldigt lat sedan vi kom hem från Italien och det visar sig ju på vågen. Måste skärpa mig och ta tag i det ordentligt nu, är ju så nära mitt mål ( 70 Kg ) Har lämnat st 44 och är numera på st 38 och det känns väldigt bra :D Men samtidigt älskar jag ju att fika, äta god mat och ja leva, så ibland måste man ju fuska och det kommer jag också att göra. Mår så underbart bra just idag och jag hoppas det humöret håller i sig hela veckan....


Ha det gott :D

Inga kommentarer: